.

.

Tuesday, June 24, 2014

eBAY ගැන දැන ගනිමු (ලිපි අංක 02)

මම කලින් ලිපියේ කිය කිය හිටියේ පේපැල් එකට කාඩ් එකක් (ඩෙබිඩ් හෝ ක්‍රෙඩිට්) අැඩ් කර ගන්න විදියනේ.දැන් එක ඔය ගොල්ලෝ දන්නවා යාන්තමින් හරි.මම දැන් කතා කරන්නේ් මේකේ තියෙන වාසි අවාසි.මේක මෙහෙමයි වෙන්නේ.මේවගේ විදේශ මුදල් ගිණුමක් තියෙන එක ඇත්තටම වාසියි.මොකද ලංකාවේ මුදලට වඩා ගොඩාක් අඩු ගාණට ඔයාලට ලංකාවෙ වෙලදපලේ නාති අයිතම සරලව සහ ආරකෂාකාරිව ගෙදරටම (නැත්තම් කස්ටම් එකට හරි .හික්ස්) ගෙන්න ගන්න පුලුවන්.තව දෙයක් ඔන්ලයින් පේමන්ට්ස් කරන්න (ඕනෑම අවස්ථාවක) මේ මුදල් ගිණුම පාවිච්චි කරන්න පුලුවන්.හැබැයි අපි අපේ විසා කාඩ් පත මෙකට ඇඩ් කරනවා කියන එක දෙපාරක් හිතන්න ඔනේ දෙයක් කියලා කියන්නේ යම් කිසි වැදිමක් අතපසු වීමක් නිසා ඔයාගේ මාසෙක මහන්සිය තප්පර 2න් විනාශ වෙන්න නැති වෙන්න පුලුවන්.එක වෙන්න පුලුවන් ඔයාලගේ වැරදීම් වලින් වගේම සයිබර් ප්‍රහාර වලින්.මොකද කියනවා නම් මේ ලගදිත් ඉ බේ එක එහෙම ප්‍රහාරයකට නතු වෙන්න ඔන්න මෙන්න අවස්තාවක් ඇතිවෙලා තිබිලා.වාසනාවට එහෙම දෙයක් වෙලා නෑ.හැබැයි එයාලා හැම සාමාජියෙක්ගෙම පාස් වර්ඩ් බලෙන්ම වෙනස් කෙරෙව්වා ආරක්ෂාව පතා හැකර්ලගෙන් බේරෙන්න.අව වන විට බ්ලැක් හැකර්ලා(නරක අය) ගොඩාක් දියුනු මට්ටමක ඉන්නේ.අන්න එකයි මේ සයිබර් අවකාශයේ තියෙන භයානක කම.ලැප් එකකුයි ඩොන්ගල් එකකුයි දුන්නොත් හදවත් රෝගියෙක්ගේ හදවත සම්බන්ද කරන යන්ත්‍රය අක්‍රිය කරන්න පුලුවන් බ්ලැක් හැකර්ලා අද ලොකේ ඉන්නවා.එහෙව් අයට අපේ පේපැල් එකවුන්ට එකක් අදින එක මහ ලොකු දෙයක් නෙමෙ මම හිතන විදියට. හරි හරි කරන්න කලින් පොඩ්ඩක් බය කලේ ඇත්තටම මම කාමති නෑ පේපැල් එකට කාඩ් එකක් ඇඩ් කරනවට.හැබැයි සම්පත් වෙබ් කාඩ් එකක් ඇඩ් කලාට නම් ඔන් මගේ අමනාපයක් නෑ.මොකද එකේ ලිමිට් එකක් තියෙනවා.තමන්න කන්ට්‍රෝල් එකක් තියෙන නිසා(බැංකුව ප්‍රෙමා්ට් කරනවා නෙමේ හොදද)

හරි එහෙනම් දැන් බැංකු ගැන කියවා කියා හිටියා ඇති.අපි ආයෙම හැරෙමු eBAY පැත්තට.එකට මම ආරම්භයක් මේ විදියට ගන්නම්


බය වෙන්න එපා මේක දැක්කම.මේ මම මුලදි ආතල් එකට පුංචි පුංචි විදියට ගෙනල්ලා පස්සේ ආම්බානෙක ගෙනල්ලා දැන් නම් ටිකක් අඩුවෙන් ගෙනනපු eBAY අයිටම්ස් ටිකක පැක් කරලා ආව පැකින් ටිකක්(මම ඉරන්නේ නැතිව ඉතිරිකරගත්ත).වෙලාවකට මේකට ඇබ්බැහි උනා කියන්නේ ඉතින් ආයේ කුඩු කෑවා වගේ තමයි.අතේ තියෙන අන්තිම සතේ වෙනකන් මේකට වියදම් කරන්නමයි හිත කියන්නේ.මොක උනත් ගෑනු ලමයිනුයි ගෑනු ලමයි ඉන්න පිරිමි ලමයිනුයි මේකෙන් ඈත්වෙලා ඉන්නවානම් අනාගතේ සුරක්ෂිතයි කියලා හිතනවා.මොකද මේකට යන ඔනේම කොනෙක්ට නැති අවශ්‍යතා ඇති වෙනවා.අපි නොදැක්ක නොහිතන දේවල් මේකේ තියෙනකොට ඉලග මාසේ පඩියටත් ප්ලැන් හදන එක අහන්නත් දෙයක්ද

eBAY එකේ එකේ රෙජිස්ටර් වෙන්න මුලින් ලිපියේ කියාදුන්නා නේ.එහෙනම් දැන් කට්ටියම රෙජිස්ටර් වෙලා ඇතිනේ නේද.?දැන් එහෙනම් eBAY සයිට් එකට ලොග් වෙන්න.එතකොට ඔයාගේ නම සයිට් එකේ උඩින්ම වැටෙයි.එකවුන්ට් එකේ සමරි එක දකුණු පැත්තේ උඩින්ම ඇති

දැනට යන්න අවසරයි..!